שלום רב.
לדעת השו"ע רק בבגד מצמר מקיים מצוה מהתורה, ואם הבגד לא מצמר מקיים מצוה רק מדרבנן.
אך לדעת הרמ"א גם בשאר סוגי בגדים מקיים מצוה מהתורה.
ולכן לספרדים ודאי שראוי ללבוש ציצית מצמר כדי להרוויח מצוה מהתורה, אך גם לאשכנזים כתב המשנה ברורה שירא שמים יחמיר ללבוש ציצית מצמר כדי לקיים מצוה דאורייתא לכל השיטות.
לגבי לבישת ציצית בצמוד לגוף אין בעיה הלכתית, אלא שמבחינה פרקטית נראה לי שעדיף ללבוש על גופיה כדי שלא יצטרך לכבס הרבה פעמים את הציצית דבר שגורם להתבלות מהירה של הציצית.
בכבוד רב
מוטי שראל.
שולחן ערוך אורח חיים סימן ט סעיף א
אין חייב בציצית מן התורה, אלא בגד פשתים או של צמר רחלים, אבל בגדי שאר מינים אין חייבים בציצית אלא מדרבנן. ( וי"א דכולהו חייבין מדאורייתא והכי הלכתא) (תוס' דף ל"ט והרא"ש וסמ"ג ומרדכי).
משנה ברורה סימן ט ס"ק ה
(ה) והכי הלכתא – וירא שמים יחמיר על עצמו לחוש לדעה הראשונה ויעשה טלית של צמר כדי שיתחייב בציצית מן התורה לכו"ע. ונכון שיעשה בין הטלית גדול ובין הטלית קטן של צמר: